PDA

View Full Version : Spadki fps do 0 i lagi myszki

PolishBananana
11-27-2016, 08:33 PM
Witam
Od jakiegoś czasu boryka się z dość poważnym problemem spadków fps do 0 występuje to nie często lecz jest dość uciążliwe bo nie raz przez to zginąłem wydaje mi się że problemy zaczęły się od patch 1.4 ale mogę się mylić po sprawdzeniu zużycia podzespołów to na pewno wykluczył bym kartę dysk i pamięć bo nie są one wykorzystywane na 100% praktycznie nigdy jedynym podzespołem który osiąga 100% to procesor patrzyłem w procesy lecz nie znalazłem tam nic co mogło by nie potrzebnie zabierać zasoby ( nie jestem zapalonym informatykiem więc mogę się mylić )

specyfikacja :
i5 4690k 3.9@
gtx 1070
8gb ram ddr3
dysk ssd crucial bx 500g

Pisałem już do supportu lecz może ktoś z was miał taki sam problem lub będzie wiedział jak to naprawić ( dla jasności nic się nie przegrzewa patrzyłem w hw monitor )

EDIT: identyczny lagi jak na tym filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=p-RSTPJkuGY&feature=youtu.be&t=35s

UBI-Zuzu
11-28-2016, 01:57 PM
Cześć Bartol1234rob,

wprawdzie wiemy o tym, że u niektórych graczy płynność gry po aktualizacji może spadać, ale nie powinny być to spadki tak wysokie jak u Ciebie. Polecałabym w tej sprawie skontaktować się z naszym wsparciem technicznym (https://support.ubi.com/pl-PL), nasi konsultanci zbadają, w czym może tkwić przyczyna.

Zuzu

PolishBananana
11-28-2016, 02:44 PM
Już to zrobiłem numer zgłoszenia 03862987

ByDLak125_PL
12-01-2016, 10:07 PM
Witam, potwierdzam, od patcha 1,5 są zauważalne lagi serwera. U mnie występuje co jakiś czas lag myszki, nie można nią poruszyć postać biegnie, nie można skręcić, po kilku sekundach wraca do normy. Koledzy skarżą się na dogrywanie mapy - kręci się kółko, mają ustawienia na low, próbowaliśmy wszystkiego.

edit: lagi są także na misjach dziennych. Gra się fatalnie.

UBI-Zuzu
12-06-2016, 10:42 AM
@ Bartol1234rob, z czego się orientuję, odpowiedź powinna już na Ciebie czekać.